Cum sa reduci cheltuielile atunci cand sediul firmei se afla acasa

Este mai eficient sa lucrati de acasa decat sa inchiriati un spatiu de birouri. Odata ce ati decis sa nu mai cheltuiti bani pe naveta, exista cai suplimentare de a reduce costurile.

 Pasi 

  1. Tineti inregistrari corecte si revizuiti cheltuielile la sfarsitul fiecarei luni pentru a vedea unde puteti face economi.
  2. Cumparati aparatura de birou multifunctionala. De exemplu, cautati un fax ce poate face copii si poate scana documente.
  3. Incercati sa gasiti mobila de birou la un pret cat mai mic. Puteti gasi oferte extraordinare si cateodata puteti gasi chiar si aparatura de birou reconditionata.

 Sfaturi 

  • Daca furnizorul actual nu va ofera reduceri pentru faptul ca platiti mai devreme, incercati sa ii gasiti pe cei care ofera. In cel mai rau caz , platiti-va facturile la timp pentru a nu fi nevoit sa suportati si penalizari.

 Atentie 

  • Nu va entuziasmati prea mult cu privire la buget si nu uitati sa cumparati lucrurile ce va sunt cu adevarat folositoare, precum un registru de casa sau cursuri de specializare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *