BRD face ce vrea

„BRD face ce vrea” – acuzaţiile unui client

Un român revoltat vrea să dea BRD în judecată după ce a trecut printr-o experiență pe care o consideră abuzivă. Pe scurt, a aflat că un cont vechi de vreo cinci ani, înființat pe numele copilului său, a fost deființat, iar banii, dar nu toți, au fost transferați într-un alt cont deschis de BRD.
„Draga BRD,

Au trecut mai bine de 3 zile de cand am aflat intamplator ca ti-ai permis sa-mi inchizi acum o luna si jumatate un cont de economii pe numele copilului si sa transferi banii, mai putini, in alt cont pe care nu l-am deschis eu si de a carui existenta nu stiam. Ce e foarte grav e ca mi-ai deschis un cont fara sa solicit, fara sa vreau, fara sa stiu, fara semnatura, fara nimic. De mai mult de 3 zile angajatii tai nu reusesc sa-mi explice ce s-a intamplat si de ce s-a intamplat asa ceva fara stirea mea si refuza sa-mi dea un document scris in care sa motiveze actiunile bancii. In urma primei postari pe FaceBook, m-a sunat o domnita de la nr de telefon 0374.522.899 ca sa-mi spuna cu aroganta ca nu sunt la curent cu „conditiile generale” si ca ar trebui sa fiu mai atent pentru ca acolo scrie ca BRD face ce doreste. Am studiat cu atentie toate variantele ale „conditiilor generale bancare” din 2011 pana in prezent si nicaieri nu scrie ca ai dreptul sa inchizi un cont activ in modul si in conditiile in care ai procedat, sa sustragi banii clientului si sa-i depui in alt cont fara stirea lui. La un calcul simplu, daca procedezi asa cu un milion de clienti intr-o zi, castigi aproape un milion de dolari din taxe bancare: inchidere de cont, transfer, deschidere de cont. Fara ca acei clienti sa stie. Frumos!
Deci practic iti inseli clientii si le furi banii. Mama BNR stie ce faci? Dar Politia?

Dar pana afla si ei, de azi iti promit ca am sa te ajut sa scapi atat de angajatii aroganti si cu intelect precar care persifleaza si jignesc clientii cu explicatii puerile, cat si de clienti, cat mai multi clienti. E foarte simplu sa afli ce ti se intampla, urmareste pagina mea de Facebook si ai sa vezi cat capital de simpatie ai adunat deja si cat vei mai aduna. Incet si cu rabdare

Te pup,
Dan Moga” – este mesajul postat de clientul nemulţumit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *